Wednesday, November 10, 2010

power rangers

erm,.gatal jak tangan aku mau menulis hari ni..nda sedar2 sekarang ni tengah minggu exam..pa la mau jadi kan....*sigh*...

ops!! sebelum terlupa,.hari ni aku mau cakap slank sabah,k?? sapa2 yang x fhm tu, bole terus sms or ym aku..hahahahahaha  pertanyaan anda akan dilayan dengan segera.heeeee (^_^)

hari ni hari first aku exam utk sem ni..exam bi..punya la sakit belakang dan tangan aku td..berabis gila mau buat tu report..hish..!! hrp2 dpt markah yg ok la,.amin....

bla..bla..bla..bla...hahaha

*****************************************************

ok baru masuk cerita sebenar,..heeee
time exam ni mmg stress sikit kan...yala, penat ba tu mau hafal dan faham benda2 yg study last2 minit..pa lagi kalau seharian tu duduk di meja tanpa bergerak ke tempat lain ( berabis la kunun )..bukan jak sakit badan, kepala pun sakit sekali..kan2??

so,dipendekkan cita smlm aku tgok movie lps hbs study BI skit..bukan 1 movie,.tp 2 lg tu..dahsyat Oo..mcm teda xm jak aku ni..*sigh*  tp nasib baik ada org temankan aku tgok movie..thnx to carol, iqa & pat..adanya dorg ni,.kurang la rasa bersalah tu sikit..hehehehe

part plg best tengok cita senario...punya lucu..ketawa kami mcm mmg heaven btol time tu..aku plg x tahan time cik mek tu nyanyi lagu power rangers..kmu ingt ka lagu ni "GO! GO! power rangers"....bole2 pulak dia nyayi tu lagu...pa lg ketawa terbahak bahak la kmi d sana...hahaha 

source: goggle image


mesti kmu ingt kan lagu tu..aku x caya la kalau kmu x prnh tgok power rangers time kicik2 dulu...penipu besar tu...hahahaha 

source: goggle image

well, seriously aku terhibur betol smlm tu..hilang terus ke"tension"nan aku study..tp amaran kpd semua sahabat2 yg disayangi jgn la ikut jejak langkah aku ni..haha  kalau mau tgok pn, tgok lps hbs xm k?? baru siuk(best)..(^_^)

tp,x rugi pn tgok cita ni utk hiburan..walaupun nmpk mcm kebudak budakan skit..tp stil nice ba..=)

sekian

***************************************

No comments: