Thursday, April 7, 2011

isu hot : profile picture kat FB

entry kali ini khas ditaip berdasarkan kekecohan tempoh hari. tu bukan boyfriend aku ye kawan2..untuk pengetahuan dia hanya lah clasmate aku..haha

siblings UTM aku buat satu game. TRUE and DARE game. tukar profile picture classmate pondan lelaki selama 24 jam bermula 9pm ( 5april )...lelaki-lelaki ini dipilih secara rawak. so, aku pun kena tukar lah. sesiapa yang tak tukar, dia kena belanja pizza kat orang-orang yang main benda alah ni. memandangkan duit pn dah tak ada, terpaksa lah ikut. so, that's it. just a game. interesting game i guess. hehe

sesiapa yang tertanya-tanya tu harap dah jelas. ok? oh ya, lupa pulak nak kenal kan tuan gambar tu. hehe 



orang panggil dia ayie. salah seorang debaters UTM tuu.. erm, dia partner aku dalam unit program dan public relation untuk GOP ke Dubai. so, kami memang dah ada chemistry sebagai rakan kerja yang baik.sekian (^_^)

p/s: aku tak ada relationship dengan sesiapa.ok?  yang berkenan di hati tu ada la.. hahaha :P


No comments: