Tuesday, September 7, 2010

good luck jai...

slmt pagi...(^_^)
entry kali ni aku mau cita saat2 terakhir brsma NAZARETH @ JAI b4 dia fly to france..utk pengetahuan jai ni mmg teror bhsa french sejak sek menengah lg..smgt gila jai ni kalau pegi kls french..hahaha tp,no wonder la dia suda brjya mcm hari ni.,im proud of u jai..berbalik kpd cerita sbnr,kemarin kmi (ajin,alfie,faisal,hisyam,amir,zik,aku,cupan,kin & glen) menghntr c jai d airport labuan..mcm besa lah,kalau suda brjmpa kecoh seketika..brgmbr habis-habisan la kmi kemarin tu..kalau boleh,semua corner d airport tu kmi mau brgmbr..ni semua gara2 photo planner yg x bertauliah la ni @ kin..hahahaha semngt gila ia mau brgmbr..x sbr tnggu jai upload gmbr2 tu..saat plg menyedihkn time jai peluk kakak dia..time tu kmi semua pn mcm mau nangis,tp control jak la..huhuhu pa2 pn,kmi sentiasa mendoakan kejayaan mu d sana jai..=) 

ni la jai..hehe sory jai,aku curi gmbr ni d FB..
sblum terlupa ada lg sorg kwn aku yg akn fly dgn jai ni..HAFIZAH @ pija..bertuah aku dpt kwn2 yg hebat mcm dorg ni..sorry la peach,x dpt dtg kenduri hari tu..ada mslh skit,.wlaupn,aku x dtg,aku sentiasa doakan kejayaan ko d france nnt..hope to see u again after a few years dgn kejayaan masing2..(^_^)

ni la pija..sorry juga peach sbb ambil gmbr ni d FB..jgn mrh..=)


No comments: