Saturday, September 4, 2010

perjalanan balik kampung halaman.....


anneyong...=)
nk cite sket kesah pejalanan aku blk kmpg hari tu..wlaupn x menarik sgt..just kongsi pengalaman..hehehe

1st sept 2010

8a.m-11.30a.m----> kelas mcm biase..tp hati dan perasaan dah kt rmh..huhu
12p.m-5.30pm-----> transfer2 muvie (rutin b4 blk cuti..hahaha) + kemas brg...
7p.m-8.30pm------> g bukak pose kt mcD..dgn iqa,carol,pat,daya n ayu..what a bad day..cari restoran kt tmn U..tp fully booked..last2 mcD je la.. huhu
9.25pm-10.30pm----> flite from jb to kl.....tdo je spnjg jln.....hehe

lps tu jmpe dgn my ex-schoolmate fitri,khairi ali dan apez(adik khai) kt LCCT..sembang smpai esok pg..x tdo pn..biase la..kalau kwn lame dah x jmpe..mcm2 cite keluar..hahaha oh ya,btw 'org yg aku suka' chat dgn aku gak time ni..gile HAPPY!!!!!!!!! aku..smpai fit jd mangsa kegilaan aku tyme tu..sorry n thnx so much fit..hehe =)


2nd sept 2010

6am---> check in flite from kl to labuan..ingt dpt duk sekali dgn member2 aku ni..tp xdpt gak..
7.30am-10.15am----> dlm flite mmg buat tahi mate je la.....mmg x sedar lngsung....bngun2 je dah nk landing..hahaha 

akhirnye,smpai gak aku kt tmpt lahir aku..my dad ambik time tu..bersyukur sgt sbb spnjg prjlanan x hdapi mslh pn..alhamdulillah..=)



No comments: