Monday, June 27, 2011

lepak-ing ??

as-salam semua. :)

pagi tadi kelas cancel. happy plus kecewa jugak sebab dah dalam kereta baru announce kelas cancel. kalau tau, tak ada nya aku nak bersiap lawa-lawa di pagi isnin. haha =p

lepas dengar kelas cancel, direct pergi breakfast McD. huhu  mulut kata pokai, tapi hati kata, "tak apa, sekali sekala apa salahnya". then, gossip-gossip sampai tak ingat. sedar-sedar dah nak lunch. alang-alang tu tunggu Mc Value lunch pulak. apa lagi, spicy chicken aku rembat balik. hehehe ^^

tak suka gila aku sayur ni !!

friends, u all pernah tak lepak macam tu? lepak dengan kawan sampai tak ingat nak balik? haha pengalaman aku yang paling dahsyat, lepak dari pukul 9 malam sampai 6 pagi. uish, balik bilik pagi tu, memang dah high la. haha

opps! aku tak pergi clubbing, ok? haha  al-kisahnya nak pergi makan malam je kat kedai ala-ala mamak gitu la. keluar UTM pukul 9 malam. makan-makan plus gosip-gosip dengan member-member kamcing. tengok jam, dah pukul satu pagi. kita orang blah dari kedai tu pun sebab kedai tu dah nak tutup. hahaha

lepas tu g lepak McD pulak. bertuah gak jadi student UTM ni. McD dekat je. lepak-lepak makan ais krim. then, sesi luahan masa silam pulak. haha sambil tu bengang-bengang dengan mat rempit India. yeah, that is my first time tengok rempit ni. memang dahsyat dan sangat bingit. banyak sumpah seranah keluar malam tu tengok mat rempit yang bangang tu. bajet macho. kalau ko mati katak kat situ lagi macho kot.

dulu, aku selalu pandang serong dengan orang-orang yang suka lepak malam-malam ni. ingatkan dorang buat benda-benda jahat. sekarang, baru aku tau, tak semua remaja macam tu. lagi-lagi student U ni. lepak tu sebenarnya perkara biasa dan sangat berkesan untuk hilangkan sedikit tekanan. ok la tu, lepak-lepak borak kosong daripada clubbing ke, dating dan rempit semua tu.

but BEWARE ! lepak ni pun melalaikan. kalau nak buat selalu sah-sah la dah bahaya. :)  

p/s: ada yang lepak lagi teruk dari aku tak? cuba cerita sikit. hehe








3 comments:

syazwan ruslan said...

hahaha..ak ingt pristiwa kat mama lynn + mcd... mcm mne bleh trpk nk lepak smpi subuh...hahah... bgn tdo, trus bioll

princ wilson said...

Saya pernah lepak.. dari pkol 8pm sampai pkol 6am.. dari perlis drive n melepak d gurney,penang.. haha.. gila dong.. persamaan adalah, kami pun ada p panaskan McD utk beberapa jam.. haha.. saya pelajar yg nakal, tapi saya BERAKAL.. Lepak utk rehatkan minda ok.. hehe

mariam said...

wan: hehe..insaf dah aku nk bt mcm tu. sakit kepala kot.

pris: waa..jauhnya sampai ke penang ko lepak Aa. anyway, agree with u.:)