Saturday, December 17, 2011

mission impossible

Salam semua pembaca budiman.

wehoo. Dah hujung tahun sekarang ni kan. Time flying so fast. banyak sangat benda kena ingat dan simpan sebagai memori terindah dalam diari 2011. (^_^)

movie best2 pun banyak. Aku baru balik dari tengok wayang ni. MISSION IMPOSSIBLE 4: Ghost Protocol. aku bagi rating 5/5. Terbaik gila. memang buat aku nervous tengok stunt Tom Cruise buat plus humor cerita ni pun memang boleh diterima. hahaha



Kenapa aku tiba-tiba bersemangat nak tengok cerita ni walaupun MI sebelum ni pun aku tak follow langsung? 
1 je sebab utama . Ada Scene kat Dubai. Dan most specific scene kat Burj Khalifa, the tallest building in the world. And luckily, i have been there few month ago. :)

berlatar belakang kan Burj Khalifa.

Awal-awal dulu, orang lain selalu cakap: 

"macam mustahil je korang boleh pergi Dubai"

"korang mampu ke pergi sana?"

" mahal kot Dubai tu"

Semua tu kind of macam nak menjatuhkan semangat kami kan? unfortunately, kami semakin kuat. Dan hari ni aku nak cakap :

"I've been there and our mission to reach Dubai was accomplished. Nothing Impossible in this world if you doing it passionately"



p/s: Lepas ni i'll share my precious moments in UAE :) stay tuned.


4 comments:

Anonymous said...

yes !!! i like this post la mar !
rindu moment kt UAE. :(
*aisya*

mariam said...

yup..UAE dah jd kenangan terindah kite semua..:)

mohd mazlan arshad said...

terbaek mar....
kenangan terindah....

mariam said...

thanks lan..:)
kenangan yg akan diingati sampai bila2..