Tuesday, August 31, 2010

salam merdeka..!!!

akhirnya malaysia dah merdeka selama 53 thn..im proud to be a malaysian..sbb malaysia negara yg aman dan harmoni wlaupn keadaan politik yg x menentu..bg aku kt malaysia ni dah cukup segala2 nya..makanan sedap2..tmpt tinggal yg kondusif..institusi pengajian yg tumbuh mcm cendawan..pasaran ekonomi pn boleh tahan..so,aku rasa x patut la rakyat malaysia sendiri ckp malaysia ni mundur..bersyukur lah sbb kita x alami lagi era penjajahan mcm nenek moyang kita alami..hargai apa yg kita ada skrg..HAPPY MERDEKA DAY TO MALAYSIA..!!


by the way.,aku rasa diri aku x merdeka lg sbb bnyk lg tanggugjwb aku yg belum dilaksanakan..tnggunjwb dgn family aku..kwn2 aku..my study...dan kerja2 yg berlambak..hahahahaha
hope semua akan berjalan dgn lancar..
p/s: semalam happy sbb sempat chatting dgn 'org yg aku suka'..hahahaha
      mood pn jd ok dah lps tu....=)

No comments: