Friday, January 21, 2011

pengalaman baru

salam pertemuan.


masa semakin mencemburui sampai susah aku nak menjenguk dunia blog ni. apa-apa pun aku akan cuba untuk terus berkongsi pengalaman yang aku tempuhi.


ahad lepas, sekali lagi aku merasai pengalaman mandi di air terjun. hehehe


sebelum ni, aku dan kawan-kawan aku pergi kota tinggi. yang second ni pergi gunung ledang dengan team yang organize family day course aku. memang best. thumbs up!!


dan untuk pengetahuan you all, inilah pengalaman pertama aku mandi air terjun. hahaha labuan tak ada air terjun,ok. hanya laut tempat aku nak mandi secara public pun. so, memang excited bila dapat merasai pengalaman berharga ni. (^_^)


aku tau korang tengah gelakkan aku dengan kejakunan aku.wahahaha. so, do i care? hahaha

air terjun gunung ledang


then, setelah penat bermandi-manda, kami ambil peluang pergi rumah kawan aku kat merlimau,melaka. dia pun join sekali team survey gunung ledang tu. mak dia masak...fuhh!! memang marvelous. aku dengar masakan memang pedas-pedas. uish, kepedasannya pun memang mantap. kita orang semua kagum plus perut dah menjerit minta makanan. so, confirm tak hirau alam sekeliling.hahaha


lepas kenyang tu, baru la kita orang tahu yang gulai kita orang makan tu adalah gulai daging rusa. i'm speechless. sebab first time makan daging rusa. (sekali lagi aku tak kisah kalau korang nak gelakkan aku..hehehe)

ini hanyalah gambar hiasan semata-mata.haha

sekian untuk kali ni. lepas ni sibuk nak bersukan. gess mini lympic 2011.



No comments: