Monday, January 31, 2011

hujan di JB

penghujung januari yang diselubungi hujan.
hari ini titisan air dari langit dah berhenti. tapi mendung masih melitupi bumi johor.
mengharapkan cuaca akan cerah pada esok hari.
kerja yang tertangguh harus dilaksanakan segera.bekalan makanan ketika musim tengkujuh perlu dicari.




dengan cuaca ala-ala winter ni, membuatkan aku malas nak keluar ke mana-mana. dan of course drama korea menjadi mangsa aku melepaskan kebosanan.hehehe

baru selesai menamatkan kisah secret garden. memang menawan hati aku.aku harap kegilaan aku hanya sementara. lagu favourite aku dalam cerita ni appear by kim bum soo. best dan rancak.

kalau nak dengar, tekan link bawah ni.
secret garden ost

misi baru, menghayati ceritera " Mary stayed out all night" atau nama lain nya "Mary, marry me". (^_^)




 p/s: ayat aku macam skema sikit. may be sebab cuaca yang suram ni kot buat otak aku jammed.hehe

No comments: