Monday, February 28, 2011

the end of february

masa memang pantas berlalu. sampai tak sempat-sempat aku penuhi ruang blog aku ni..hehe

memandangkan februari dah nak berlalu, so semangat tu tiba-tiba datang untuk mencoret sesuatu di alam maya ni. bukan apa..!! aku takut semua memori terindah aku pada bulan ni hilang macam tu je. (ceh, macam ayat poyo je )

al-kisah bermula........

1) Trip to port dickson (20 Februari)

penat!!! kata-kata yang sesuai untuk aku sebab jadi antara orang paling sibuk hari tu. ketua ajk makanan. serious, lepas ni aku tak nak dah jadi orang-orang yang urus makanan ni. nak tau sebab apa? sebab tak boleh enjoy sangat time program. kena pastikan makanan cukup. makan pada waktu yang ditetapkan. air kena sentiasa cukup. kalau kurang kena tambah. uish..!!! memang aku serik.

second, kalau jadi ajk makanan ni, mesti muka kurang dalam gambar. biasalah orang kuat dapur mana boleh tinggalkan dapur kan. tambah-tambah lagi orang lain sibuk enjoy sampai lupa orang dapur. sedih gila kot...(T_T)

aku rasa satu je  benda yang buat aku enjoy hari tu. main tarik tali. game-game lain tak sempat nak join. mandi apatah lagi. pijak air laut pun tak kot.

pink ladies at port dickson...hehehe

2) kutip kertas (21 februari)

tanpa menghiraukan penat lelah yang dibawa dari PD, team GOP (global outreach program) aku buat ekspedisi mengutip poster-poster pilihan raya yang berlambak kat UTM ni. nak recycle kertas. semua sebab nak kumpul duit pergi Dubai.  time tu dah tak nampak kertas dah. nampak duit je disebalik kertas-kertas yang bertimbun tu. hahaha memang jadi mata duitan kejap. kerja ni siap dalam pukul 3 pagi.

dikelilingi dengan kertas-kertas

3) test yang berlambak 

erm, memang tak boleh tahan. last week 2 test berturut-turut. minggu ni 3 test berturut-turut pulak. tak lama botak kepala aku macam ni. ish2..!!! amaran kepada kawan-kawan yang mengenali: kalau ternampak aku macam sewel sikit tu, sedarkan lah aku. sebelum terlambat. hahaha (^_^)

********************


No comments: