Friday, July 23, 2010

NoRmA wedding....

ermmm,.kali ni aku nak bercerita tentang wedding kak norma,.cousin 2 kali aku (sbb mak aku dgn mak k.norma ni cousin)...sayangnya aku x dpt datang wedding dorg ni sbb aku busy gila..ada gess camp,.lps tu,program bertimbun mau handle,.amat terkilan la x dpt dtg sbb family makcik aku ni bnyk tolong aku sepnjang aku berada d johor ni..aku rasa bersalah betul,tp benda pn dah berlaku,.aku hrp family makcik aku x kecil hati aku x dtg hari tu..sorry so much..btw,.di atas tu la gmbr makcik aku & family nya..





tarikh keramat 18julai telah menyatukan dua hati insan yang dilimpahi nikmat kasih sayang dan cinta..semoga perjalanan hidup mereka selepas berumah tangga akan sentiasa diberkati dan dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah..
aku doakan kalian dipanjangkan jodoh dan sentiasa membahagiakan keluarga kalian...

norma & tam wedding...^^

No comments: