Friday, April 1, 2011

april fool

maaf kawan-kawan..bukan tak mau menjenguk. tapi belum ada kesempatan.
tunggu lah time study week nanti. bila aku free, aku akan stalker blog korang. ok? (^_^)

penat !!! yeah. bulan mac yang sangat memenatkan. rasa macam nak demam pulak.
sebenarnya, banyak kisah yang aku tempuhi. nak bercerita.
tapi, rasanya malam ni, aku tak mampu untuk meluahkan semuanya.
esok ada test lagi.

pelbagai ragam manusia. ada yang menjengkelkan aku sampai tak terucap kebencian aku dengan kata-kata..perangai yang pelik-pelik semakin banyak aku jumpai.
test dan assignment yang menggunung betul-betul buat aku darah tinggi.
komitmen dengan pelbagai pihak buat aku hilang "student" life yang kononnya enjoy tu.

kesimpulannya..aku perlukan masa bersendiri. untuk muhasabah diri. (T_T)

p/s: sorry, tajuk entry jauh tersasar..hehe

No comments: