Thursday, January 5, 2012

aku bersama new year =]

Bismillah. 

Alhamdulillah. tahun baru tiba lagi. dan kebetulan pulak ini entry ke-100 sejak aku terlibat dengan dunia blog ni..:) Walaupun lambat sikit, still nak wish "SELAMAT TAHUN BARU" !!

Dah hampir 22 tahun aku bernafas kat atas bumi ni. Perasaan tu tak terungkap bila tahun baru datang lagi. Aku terfikir kembali, azam tahun 2011 dah tercapai ke? fikir punya fikir, rupanya aku tak ada azam yang specific pun. Aku rasa azam tu tak perlu tunggu tahun baru pun kan? Bila-bila je kita boleh berazam sebenarnya. hehe

So, tahun ni pun aku tak ada azam yang menarik untuk dikongsi. Tapi aku ada matlamat yang besar yang nak dicapai tahun 2012 ni : nak dapat tempat practical yang baik. yup! itu je buat masa ni. :)

Mungkin pengakhiran tahun 2011 kali ini agak menarik sikit. Selalunya, tahun baru duduk dalam bilik je. Menghadap buku. (rasanya la..) haha


pic source : cik rozana


Event pertama (beberapa hari sebelum new year) : having BBQ night + bacaan doa selamat with team GOP. meriah !!:) memori bersama korang sentiasa terpahat di hati. doaku agar ikatan ukhuwah kita yang dah kuat akan sentiasa erat.



Me and my buddies =]

Event ke-2 : lepak-ing dengan Kim dan Naomi. Dinner and chit-chat sambil makan aiskrim di malam new year. Dengan harapan nak tengok bunga api, tapi dapat tengok ekor bunga api je. haha :P

We are doing deep conversations about our past and future. what we have done in 2011?what others thinking about us? what should we do to improve ourselves? erm, ala-ala muhasabah diri gitu la. Beautiful night actually walaupun hanya ditemani dengan ais krim walls. kan? :)

Deeply in my heart, i really appreciate what you two have done in my life. We have been through the sweet and hardest moments together. Thank you so much for always being there whenever i need you. :) THANK YOU!! big heart from me.

*********************************************

p/s: setakat hari ni dah dua paper berjawab. Another 3 is coming. 16 januari the next paper. Tengah berfikir nak buat aktiviti apa dalam 11 hari tu. (tak sedar diri tengah exam..hahaha :P)







No comments: