Saturday, January 7, 2012

nazmi faiz

Selamat pagi semua. (waktu Malaysia sekarang ni: 2.09am) :)

Alhamdulillah, baru selesai buat satu past year Numerical. Time2 kusyuk menelaah tu, terdengar lagu Harimau Malaya kat radio era. Erm, siapa lagi aku nak ingat kalau bukan Nazmi Faiz ni. haha :D



First time fall in love dengan this guy time Sukan Sea final Malaysia vs Indonesia hari tu. Kelicikan dia main kat padang sangat mencairkan hati..hehe  Tambah2 lagi umur baru 17 tahun. Cute pulak tu.Aku rasa lepas ni aku nak tukar nombor jersey ke nombor 21 la. :P

Dua tiga hari jugak la demam Nazmi Faiz hari tu. Sekarang dah lega sikit tapi dia still ranking first pemain bola Malaysia dalam carta hatiku.hahaha  Sekarang ni, rakyat Malaysia dah mula menyayangi pemain harimau muda. InsyaAllah, aku pun akan sentiasa memberi sokongan dari jauh. Matlamat lepas ni, nak kena cari jersi kuning tu. Nak jugak pakai kalau pergi tengok game Malaysia. Semangat gituu!! :)

Sesiapa2 yang minat jugak kat Nazmi ni, jom follow Twitter dan Website dia. :)

Fakta : Game bola paling teruja, hebat dan bombastic yang aku pernah tengok setakat ni ialah Final Match Sukan Sea Malaysia vs Indon. Buktinya, bila dah dapat gol kemenangan daripada Badrol Bakhtiar je, terus aku lompat tak ingat dunia sampai kerusi aku jatuh pun tak sedar. :D Dah la yang duduk belakang aku tu lelaki. Buat malu je. haha Tapi, malam tu memang best dan meriah. 1 UTM menjerit. Siap buka dewan besar untuk sokong Malaysia. Terbaik gila!! 

Sekian untuk cerita pasal Nazmi Faiz dan bola. Jumpa kat next entry.

No comments: