Saturday, August 28, 2010

x senang tengok kebahagiaan org lain..

salam 1 malaysia semua..
pagi2 buta ni aku nk cita pasal org2 yg suka mengganggu gugat kebahagiaan org lain..aku pn x fhm knp dorg ni busy body sgt..ataupun mgkin dorg ni jeles kot..x bole tgk org bahagia skit je,terus plan nk jatuhkn org lain..tp agak2 la der,org lain pn ada perasaan jugak.x kn la x alert langsung..istilah bestfren pn x guna time tu kalau kwn baik sendiri buat mcm tu kt diri kita..dan org yg plg aku benci lg kalau kita x ambil tau pn psl dia,tiba2 pulak dia menyibuk hal kita..its too ANNOYING...menyampah gila aku..arrgghh..aku dah bnyk kali mengalami kejadian ni..tension seyh..mgkin aku ni terlalu pemendam kot..aku x ckp apa yg aku rasa dkt org lain..tu adalah salah satu kekurangan dlm diri aku..tula semua org x tau apa yg aku rasa..tp aku rasa better gak buat mcm tu,supaya xde org yg terasa ati dgn aku..nnt x pasal2 perang dunia ke3 pula melanda kt malaysia ni..hahahaha

k la,.aku nk chow dulu..nk kejutkan member2 aku yg sedang diulit dgn mimpi2 indah ni..janji nye nk g sahur kt kfc..tp x tau la jd ke x.,fhm2 je la kn kalau dah sedap tdo ni,.bom meletup pn sedar..hahahahaha
ADIOS AMIGOS...
p/s: hari ni aku nmpk sumber inspirasi aku..still happy walaupn ternmpk kejap je..hehehe

No comments: