Tuesday, August 3, 2010

bulan baru datang lagi..

aneyong..!!!


nampaknya kita suda masuk bulan 8 ni..huhu nda sangka masa berlalu secepat ni..dan hari demi hari, aku makin sibuk dgn kerja2 program dan assignment yg berlambak..bulan ni la start umat islam akn berpuasa..sukam di utm pn sedang rancak berlangsung..tambah2 lg,program ke melbourne bln 12 ni akn diteruskan..dua program tahun 2 gess pn akn dilaksanakn x lama lg..dan tidak lupa jg program committe merak'10 yg akn dilaksanakn sejurus slpas sukam......bole gilak di buatnya..hahahaha  
so to all my beloved friends,.sorry so much if i didn't reply your message or even your call..im toooooooo busy on this semester.,i only reply the important messages..once again,please forgive me..(+_+)
aku akan free time cuti jak,.carila aku time tu,konpom aku ada..hehe jgn anggap aku sombong or lupakan kwn..cuma bt masa ni aku bnyk tnggungjwb yg berat..harap kmu semua faham..(^_^)
 bulan ni jg bnyk menguji aku dgn pelbagai masalah yg mmg memberatkan kepala..especially psl DUIT..tp,insyaallah dgn berkat kesabaran, semua masalah tu akan selesai dgn mudah.. amin....

No comments: