Saturday, October 23, 2010

advanced english...

sedar tak sedar...... kelas ni dah nak abes..banyak gile cabaran sepanjang aku ambik subjek ni..sampai kena maki pun dah xde effect kat aku..betul x guys? --> ( carol, pat, ayu & iqa)

selalu sgt dah kan tdo 4 pg..especially time last day presentation..berkobar-kobar group aku ni buat persiapan..mcm nk g perang pulak..hahaha  tp, sorry guys mlm tu aku dah pengsan awal2..hehe ni gmbar2 spesel hasil kreativiti team mate aku ni...hayatilah..

hasil nukiln iqa..x sangke iqa ni creative jugak kn..hahaha


carol dgn piring2 pie chart..hehe
ape2 pun...thumbs up guys...kita dah berjaya mengharungi cabaran ni walaupun awal2 tu mcm nk drop je kan..hahaha  kira pengalaman kita ni bole jd slh satu kenangan manis dan pahit sepanjang kt UTM...

best kan bila finally, kerja kite dipuji..it's like wow..x sia2 usaha aku selama ni..!!! hahaha  sblum ni x prnh2 pinjam buku kt psz pun,.tp skrg dah ade pengalaman kn..boleh di banggakan ape bnda tu..ingat senang ke org nk g libry pinjam buku..hehe


in conclusion ( penangan english kat aku..hahaha ), ambik iktibar..jd kan ape yg kita belajar selama ni satu bnda penting dan di aplikasikan time kita dah bekerjaya nnt,.k?? dan one thing, dato affendi is a very good person actually.. he left a deep impression in us..(^_^)  sayang xde gmbar die dlm simpanan kite..




2 comments:

Hajimu San said...

dy mmg terbaek.....
mmg memori la kelas dy~

mariam said...

btol2..aku xkn lupa kls die ni..hehe