Thursday, October 28, 2010

kegilaan aku..

setelah beberapa ketika jari-jariku kembali menekan keyboard laptop ni..sebelum ni aku memberi laluan kepada cita korea yang aku gila-gila kan..hahaha

my girlfriend is gumiho...mmg best!!!!!!!!!!! kpd peminat cita korea..rugi x tengok..dah la pelakon cute2 dan hensem2..OMG!! mcm nk pg korea skrg jugak..hehehe

dipendekkan cita, movie ni cita pasal percintaan seorang gumiho ( fox dlm bahasa korea ) dgn manusia biasa..best seyh..dan of course bnyk part yg buat aku nangis..haha walaupn cita ni fantasy skit, cita ni still bg impak yg besar...so, rugi x tengok..aku habiskan masa dlm 2 hari je nk abiskan cita ni..

my girlfriend is gumiho
ni la hero dan heroin..cun x??hehe
ni watak plg hensem dlm cita ni, tp bawak watak jahat..cool !!!
source of images: google

p/s: lps ni aku akan berhenti seketika melayan cita korea..bg laluan kt final xm pulak..sob..sob..sob. (~_~)


2 comments:

NazrEn said...

hahaha...gilak ehh...bg laluan untuk final bha dia..lek mar...study week kan 3 mmgu...hahaha.....

mariam said...

mmg la 3 minggu....tp,nda cukup tu 3 minggu..hahaha