Saturday, November 6, 2010

serabut

bnyk nya tanggungjwb aku skrg...

adakah aku gila kuasa?? oh,,tidak..!!!! aku tidak gila bnda2 tu..

aku just diberi kepercayaan utk itu..patutkah aku berbangga dgn apa yg aku dpt?? tentunya tidak..sbb bnda2 tu semua akan membuat hari2 ku dipenuhi dgn perasaan stress..

patut kah aku menarik diri?? semestinya itu adalah tindakan yg tidak bijak..kerana Tuhan x suka manusia yg melarikan diri dr tanggugjwb..tindakan ekstrem yg tidak bijak ini turut menyusahkan org lain..aku tidak mahu semua itu berlaku...!!!

source: goggle image

kpd keluarga tercinta, aku sentiasa mengharapkan restu dan doa kalian,..

kpd sahabat yg disayangi, aku sentiasa mengharapkan kehadiran kalian di sisiku utk mewarnai perjalanan hidupku..

kpd "org yg special" dlm hatiku, aku sentiasa mengharapkan kata2 perangsang dari mu..jgn sesekali tinggalkan aku tanpa sebarang kata...

aku akan membuat yg terbaik utk semua..insyaAllah..just trust me and stay by my side..,

p/s: sori, ayt mcm merapu skit..hehehe

No comments: