Saturday, November 13, 2010

trust no one

harry potter final part 1  

tajuk yg sgt menarik kan..x sabar nk tgok cite ni..sesiapa yg nak g tgok cite ni jgn lupa belanje ajak aku sekali..hahaha

dari zaman kecik2 smpai la skrg,..cite harry potter ni dah mengalami transformasi..dorg pn dah dewasa..dah nk abes pun..sedih pulak di saat2 akhir brsama harry and the gang ni...=(

aku suka tgok cite ni bukan sbb aku nk jd wizard..tp sbb jln cite die sgt menarik walaupn hnya la fantasy..but frankly speaking, i love fantasy..

aku x kisah kalau ade yg x suke tgok cite ni,..but pleassse, dont condemn in front of me..kutuk belakang2 bole,sbb aku xkn tau...hehehe

p/s: filem ni akan start ditayangkn di malaysia pd 17 dan 18 november..

2 comments:

Hajimu San said...

seriyus xbest citer ni...
xcukup aksi.....
haha..aku condemn kt blog xpe kan..

p/s: citer harry potter yg zack critekan lg mnarik kot~=)

mariam said...

zack ade buat aksi ke time bercerita tu??