Tuesday, November 9, 2010

condolence to my friend

sedih tak bila kawan baik korang sedih?? selalunya kita tak akan sedih kan kalau benda tu tak berkaitan dengan kita..tapi friendship tak macam tu..sebab kalau kawan aku sedih, aku pun sedih..macam apa yang terjadi hari ni..

takziah untuk salah seorang kawan baik aku ( jeremiah sinawat munap ) atas pemergian ayah yang tercinta..aku sangat berharap untuk berada dekat dengan dia sekarang ni..sekurang2 nya untuk memberi semangat..miss u jay..hope you will be strong..aku harap ada juga kawan2 di melaka tu temankan dia..tambah2 lagi musim exam ni..mesti jay dalam keadaan yang tak menentu..(T_T)




ni la jay..jay yang penuh dengan senyuman,kegembiraan, kebaikan dan kelembutan...aku sentiasa ingat wajah2 yang buat orang pun ceria bila berada di sisi jay..aku tak dapat bayangkan muka jay yang sedih sekarang..seriously, u made me miss you so much, dear..

angin malam sampaikan lah salam dan hug aku untuk jay..diharap perjalanan nya ke sarawak berjalan dengan lancar...



1 comment:

Naisya...... said...

aku pun sedih dengan berita nie..harap jay tabah..aku yang baru kehilangan nenek pun sedih,,apa lagi jay yang kehilangan ayah time2 exam nie...sama2 kita doakan jay tabah.